text
Педрада

Kahoot! — онлайн-сервіс для створення вікторин, дидактичних ігор і тестів

  • 4 грудня 2015
  • 3232

Безоплатний онлайн-сервіс Kahoot! дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри: вікторини, обговорення, опитування. Аби розпочати роботу в сервісі, потрібно зареєструватися

Безоплатний онлайн-сервіс Kahoot! (далі — сервіс) дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри (далі — ігри), що складаються з низки запитань із кількома варіантами відповідей.

Такі ігрові форми роботи можуть бути застосовані у навчанні — для перевірки знань учнів. А також сервіс може стати у пригоді керівнику та педагогічному колективу навчального закладу для різних форм наукової, методичної та організаційної роботи.

Участь в іграх, створених за допомогою сервісу, сприяє спілкуванню та співпраці у колективі, підвищує рівень обізнаності в інформаційно-комунікаційних технологіях, стимулює критичне мислення.

Аби розпочати роботу в сервісі, потрібно зареєструватися: перейти за посиланням та обрати у правому верхньому кутку опцію «Зареєструватися безкоштовно» (Sign up for free!).

У першому віконці потрібно натиснути на стрілочку й обрати роль «Я — вчитель» (I’m a teacher). Нижче з’явиться ще одна чарунка, де потрібно ввести назву навчального закладу. Відтак заповнити реєстраційні дані: обрати ім’я користувача (Username), зазначити свій емейл та підтвердити його, обрати пароль. Аби завершити реєстрацію, потрібно обрати опцію «Створити обліковий запис» (Create account).

Сервіс пропонує три форми гри. Мета, з якою збираєтеся створити гру, допоможе визначитися з формою:

  • визначити рівень ознайомленості учасників із тою чи тою темою чи рівень її розуміння — вікторина (Quiz)
  • улаштувати дискусію щодо певного питання, презентувати ідею й отримати щодо неї «зворотній зв’язок» — обговорення (Discussion)
  • зібрати думки, погляди учасників на ту чи ту проблему — опитування (Survey).

Докладніше про те, як працювати в сервісі — від реєстрації до проведення ігор, а також про те, як сервіс може знадобитися керівнику для здійснення управлінської діяльності, читайте у публікації «Онлайн-сервіс Kahoot! як інструмент взаємодії керівника та працівників навчального закладу» у журналах «Практика управління дошкільним закладом» № 11/2015 та «Практика управління закладом освіти» № 12/2015.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк