Телефонуйте 0 800 212 012, якщо бажаєте передплатити. Усі дзвінки безплатні

Активуйте подарунковий доступ >

Педрада

Учіння без научіння, або Педагоги Чернігова опановують нові освітні технології

  • 2 грудня 2015
  • 38

Вихователі-методисти дошкільних закладів Чернігова і області 25 листопада 2015 року активно опановували один з ефективних інструментів реалізації принципу інтеграції — технологію блочно-тематичного планування та організації освітнього процесу за принципом методичного конструктора — під час майстер-класу, проведеного автором технології доктором педагогічних наук Наталією Гавриш

Важливим досягненням останнього десятиліття було надання педагогічним колективам свободи вибору власної стратегії руху до якості освіти. І більшість педагогів-«дошкільників» уже усвідомили необхідність інтеграції змісту освіти як важливої вимоги швидкоплинного й інформаційно насиченого сьогодення. Тож перебуває в активному пошуку ефективних способів і засобів допомоги дітям в опануванні й засвоєнні цього змісту. Не залишилися осторонь цього процесу і педагоги Чернігівщини.

Вихователі-методисти дошкільних закладів Чернігова і області 25 листопада 2015 року активно опановували один з ефективних інструментів реалізації принципу інтеграції — технологію блочно-тематичного планування та організації освітнього процесу за принципом методичного конструктора — під час майстер-класу, проведеного автором технології доктором педагогічних наук Наталією Гавриш.

Під час інтерактивної лекції Наталя Гавриш ознайомила учасників з теоретичними основами та науковим обгрунтуванням технології, яка протягом останніх двох років була втілена в журналі «Методична скарбничка вихователя». А з особливостями практичного застосування журналу як інструмента планування та тематикою, розкритою на його шпальтах за цей період, присутніх ознайомила Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань Цифрового видавництва МЦФЕР.

Та найбільшу зацікавленість педагоги виявили під час активних форм взаємодії з автором технології, адже багато хто з них вже активно впроваджує означену освітню технологію в практику роботи своїх педагогічних колективів. Вихователі-методисти вправлялись у побудові інтелектуальної карти — зручної візуальної форми блочно-тематичного планування, конструювали інтегроване заняття на задану тему, розробляли інтерактивні вправи для дошкільників, колективно розмірковували над плануванням інтерактивних видів роботи зі знаковими для дітей предметами.

У результаті більш як чотирьохгодинної роботи учасники майстер-класу дійшли висновку, що блочно-тематична організація освітнього процесу за принципом методичного конструктора є нині однією з найбільш затребуваних освітніх технологій. Адже завдяки принципу інтеграції в освітньому процесі основні секрети світу відкриваються дітям саме через опанування різних способів пізнання, пошукову-дослідницьку, навчально-пізнавальну діяльність під час проживання різних тем — так зване «учіння без научіння».

Тепла та щира атмосфера, що панувала в залі дошкільного закладу № 1 Чернігова, де проходив захід, наповнила кожного учасника радістю від спілкування й бажанням втілити в практику роботи своїх дошкільних закладів отримані знання і вміння.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
57 секунд зараз = доступ до документів постійно!

Зареєструйтеся —
і скачуйте все! 
 
Зразки та форми документів закладу освіти, інфографіку, рекомендації експертів...

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся

До 28 лютого необхідно подати звіт про діяльність ЗДО.

Цього року звіт складають за новою формою.

Скачати нову форму звіту про діяльність ЗДО 
Експерт MCFR Освіта
Сергій Плахотнюк