Чекаємо на астероїдне затемнення завтра

10 грудня 2012 22

У вівторок, 11 грудня, поруч із Землею пролетить астероїд розміром близько 40 метрів.

Про це заявили в NASA.

Астероїд 2012 XE54, який відкрили в рамках американського проекту Каталіна, пролетить на відстані 224,9 тисячі кілометрів від Землі, що приблизно вдвічі менше за дистанцію до Місяця.

Астероїд був виявлений в неділю американськими астрономами. Пізніше відкриття було підтверджено обсерваторією угорського університету Сегеда, і японською обсерваторією Моріяма.

Об'єкт віднесли до класу аполоновских астероїдів ― типом малих планет, орбіта яких знаходиться на зовнішньому боці земної кори і перетинає її у найвіддаленішій від Сонця точці.

За оцінками вчених, розмір астероїда може бути від 15 до 50 метрів. У вівторок, 11 грудня, в 16.53 за Гринвічем (18:53 за Києвом) він пролетить на відстані близько 225 тисяч кілометрів від Землі, що приблизно в два рази менше дистанції між Землею і Місяцем.

За розрахунками астронома Паскуале Трікаріко з американського Інституту планетології, незадовго до зближення станеться рідкісна подія ― проходження астероїда 2012 XE54 крізь земну тінь, «астероїдне затемнення».

Астероїд почне входити в тінь в 01.22 за Гринвічем (03.22 за Києвом), а вийде ― близько 02.00 за Гринвічем (04.00 за Києвом).

За словами вчених, на земних процесах ця подія ніяк не відбитися.

Раніше в NASA заявили, що не слід чекати кінця світу в 2012 році, і спростували можливість космічної катастрофи найближчим часом.

«Складаємо наказ: 5 хвилин і готово» від журналу «Практика управління дошкільним закладом»