Діти та вчені міркують однаково?

31 жовтня 2012 15
Результати дослідження Елісон Гопник з Каліфорнійського університету, показали, що діти здатні розуміти статистичні закономірності на несвідомому рівні і застосовувати отримані дані для вирішення своїх завдань.

Незважаючи на те, що дошкільнята поняття не мають, що таке статистика, не проводять експериментів і, звичайно, не відвідують наукових конференцій, мислять і пізнають навколишній світ вони так само, як і вчені.

Діяльність більшості вчених пов'язана з проведенням експериментів і аналізом статистичних закономірностей. Результати дослідження Елісон Гопник з Каліфорнійського університету, показали, що діти здатні розуміти статистичні закономірності на несвідомому рівні і застосовувати отримані дані для вирішення своїх завдань. Крім того, діти, як і вчені, вчаться один у одного.

Елісон Гопник провела простий експеримент. 2-4-річним дітям показали цікавий пристрій, яке починало світитися і програвати мелодії, якщо на нього ставили конкретний предмет. Причому, один з предметів змушував пристрій світитися і грати в двох спробах з трьох, а другий ― вмикав музику і вогні тільки в двох випадках з шести. Продемонструвавши це, Елісон віддала пристрої маленьким дослідникам.

Той, хто знайомий з поняттям статистики, без сумніву вибрав би перший предмет для гри. Однак, незалежно від свого віку навіть малюки, які нічого не тямили у математичній статистиці, зробили саме такий вибір.



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Педагогічна рада в дошкільному навчальному закладі» від журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Електронна книга «Одна голова добре, а педрада — ліпше»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І користуйтеся матеріалами порталу «Педрада»!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль