Усі діти від народження геніальні

14 вересня 2012 21
Усі батьки сподіваються, що їхня дитина є вкрай талановитою. Невролог з німецького міста Геттінгена Ґеральд Гютер вважає, що такі сподівання не є марними. Потенціал генія може бути реалізований, якщо батьки й вчителі вчасно виявлять й допоможуть дитині в розвиткові її особливих здібностей.

Кожна дитина народжується з високим внутрішнім потенціалом. Важливо цей потенціал розгледіти й розвинути.

У цьому впевнений відомий німецький невролог Ґеральд Гютер.

Усі батьки сподіваються, що їхня дитина є вкрай талановитою. Невролог з німецького міста Геттінгена Ґеральд Гютер вважає, що такі сподівання не є марними.

Вундеркінда він вбачає в кожній дитині, про що написав у своїй новій книзі «Роль батьків та школи у виявленні дитячого таланту». Науковець вважає, що не варто недооцінювати й потенціал дітей з вадами розвитку. «Раніше дітей з синдромом Дауна вважали ідіотами. Сьогодні ж вони вже отримують шкільні атестати зрілості», ― наголосив дослідник.

На переконання Гютера, потенціал генія може бути реалізований, якщо батьки й вчителі вчасно виявлять й допоможуть дитині в розвиткові її особливих здібностей.

У реальності ж, як зауважив автор книги, таланти дитини часто губляться у жорнах сучасної школи, де природний хист і обдарованість часто плутають з хорошими оцінками. Науковець пропонує школі цінувати природний ентузіазм дитини, який не вимірюється тестами та іспитами, підтримувати її потяг до знань у тій чи іншій галузі.

Талант, припускає Гютер, може бути умовною компенсацією за відсутність якоїсь іншої характеристики. Наприклад, відомо, що сліпі люди мають дуже розвинуте відчуття дотиків, а люди без рук можуть малювати пальцями ніг.

Деякі дослідники не виключають, що Альберт Ейнштейн розвинув свої таланти саме завдяки тому, що потерпав на синдром Аспергера. Він пізно заговорив, був самотньою дитиною й повторював почуті раніше фрази. На думку Гютера, саме ця відсутність емпатії призвела до вироблення у Ейнштейна аналітичного сприйняття світу, бо дитиною він просто не вмів чи не міг сприймати його на рівні емоцій.

Тож на думку дослідника, головне завдання вчителів помітити й розпізнати цей прихований талант у дитині, заохотити її до глибшого вивчення якоїсь тематики чи предмету, які на перший погляд навіть можуть бути учневі байдужими.

Як вказує автор, неврологічні дослідження підтверджують те, що коли учні щиро зацікавлені певною темою, вони швидко акумулюють знання, які закріплюються у їхній пам’яті.



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Педагогічна рада в дошкільному навчальному закладі» від журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Електронна книга «Одна голова добре, а педрада — ліпше»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І користуйтеся матеріалами порталу «Педрада»!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль