text
Педрада

Марія Монтессорі: навчання без примусу та віра у самомотивацію

  • 31 серпня 2012
  • 62

Методика Монтессорі заснована на індивідуальному підході педагога до кожної дитини: малюк постійно сам вибирає дидактичний матеріал і тривалість занять, розвиваючись у власному ритмі і напрямку.

Сьогодні, 31 серпня, виповнилося 142 роки з дня народження відомого італійського педагога, ученого та філософа Марії Монтессорі.

Марія Монтессорі (31 серпня 1870 - 6 травня 1952) була першою жінкою в історії Італії, яка закінчила курс медицини і однією з перших носительок наукового ступеня доктора наук.

Одним із свідчень міжнародного визнання Марії Монтессорі стало відоме рішення ЮНЕСКО (1988), що стосується всього чотирьох педагогів, що визначили спосіб педагогічного мислення в ХХ столітті. Це американець Джон Дьюї, німець Георг Кершенштейнер, Марія Монтессорі і радянський педагог Антон Макаренко.

Педагогіка Монтессорі, також відома як система Монтессорі ― система виховання, запропонована в першій половині XX століття. Методика Монтессорі заснована на індивідуальному підході педагога до кожної дитини: малюк постійно сам вибирає дидактичний матеріал і тривалість занять, розвиваючись у власному ритмі і напрямку.

Монтессорі вірила в самоцінність кожної дитини. У педагогіці Монтессорі не застосовуються порівняння і вимірювання за існуючими загальним мірками. Замість цього діти вчаться вільно, без примусу, зовнішнього втручання і критики. Марія Монтессорі була переконана в тому, що як заохочення, так і покарання шкідливі для внутрішньої орієнтації людини і що люди повинні вчитися, дотримуючись власної мотивації. В першу чергу тому, що прагнення брати участь у житті дорослих органічно властиве природі підростаючого.

Педагогіка Монтессорі зосереджується на потребах, здібностях і обдарованості кожної окремої дитини. Діти вчаться краще за все, коли вони можуть самі визначати свій ритм і спосіб навчання. Тому Монтессорі-педагоги заохочують дітей самим керувати вибором темпу, теми та закріплення вивченого.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк