text
Педрада

У Європейському центрі сучасних мов говорили про викладання в Україні

  • 27 липня 2012
  • 51

Найбільші труднощі, пов’язані з трансформаціями у сфері навчання іноземних мов, відчувають досвідчені вчителі, яким складно зламати стереотипи, сформовані роками. Ця категорія педагогів найбільше потребує дидактико-методичної допомоги.

У сфері вітчизняної шкільної іншомовної освіти в останні роки відбулися революційні зміни, що зумовлені трансформаційними процесами в загальноосвітній шкільній освіті та стосуються запровадження вивчення 1-ї іноземної мови з першого класу та 2-ї іноземної мови з п’ятого класу.

Тому візит заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту Бориса Жебровського до Європейського центру сучасних мов Ради Європи у м. Грац (Австрійська Республіка) був пов’язаний із трансформаціями у сфері навчання іноземних мов.

Такі зміни сприяли розробці та затвердженню нових стандартів і програм, які, у свою чергу, змусили переглянути окремі усталені підходи до всієї системи навчання в нашій країні.

Найбільші труднощі, пов’язані з трансформаціями у сфері навчання іноземних мов, відчувають досвідчені вчителі, яким  складно зламати стереотипи, сформовані роками. Ця категорія педагогів найбільше потребує дидактико-методичної допомоги. У МОНмолодьспорту вважають, що значну роль у позитивному розв’язанні цього питання зможе відіграти Європейський центр сучасних мов Ради Європи. На сьогодні 31 країна успішно співпрацює з  центром  і отримує значну допомогу у реформуванні іншомовної освіти. До речі, у базі даних Центру близько 2, 5 вчителів іноземних мов, які скористалися цією допомогою.  

Під час обговорення шляхів щодо подальшої співпраці Європейського Центру та України у сфері вивчення та викладання іноземних мов  з директором Вольдемаром Мартинюком  Борис Жебровський поділився планами щодо подальшого реформування іншомовної освіти України. Фахівці центру та експерти Ради Європи, які були присутні на зустрічі,  назвали це «лінгвістичною революцією» та запевнили, що Україна зможе отримати всю необхідну допомогу для успішного втілення всіх задуманих планів, у разі повноцінного членства. 

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Читати далі

Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк