text
Педрада

Організовані заняття в дошкільному закладі

  • 3 червня 2016
  • 673

У сучасних дошкільних навчальних закладах організовані заняття досі залишаються провідною формою роботи з дітьми.

Утім такі заняття не завжди враховують усі можливості соціального, природного та предметно-ігрового простору дитячого садка, а отже, не забезпечують сприятливих умов для гармонійного розвитку особистості дошкільника. Тож у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 05/2016 розвінчуємо стереотипні уявлення про організовані заняття

З’ясувати, чи правильно вихователі розуміють сутність інтегрованих занять, особливості їх змісту й структури, та розширити знання педагогів вихователь-методист зможе під час семінару-практикуму, розробка якого подана на сторінках травневого числа. Автори журналу також діляться досвідом організації інтегрованих занять з метою становлення життєвої компетентності дошкільників та акцентують увагу на важливості індивідуального підходу до формування логіко-математичної компетентності дітей.

Протягом останніх років у дошкільних навчальних закладах активно впроваджують педагогіку розуміння як засіб оптимізації педагогічного процесу. Педагогічне розуміння передбачає наявність у особистості вихователя низки важливих професійних якостей. Однією з них є спостережливість. У цьому числі журналу описано сутність педагогічної спостережливості, її функції та напрями використання.

Наприкінці навчального року методична служба має визначити пріоритетні завдання дошкільного закладу на наступний рік. Як це зробити та як знайти ефективні шляхи розв’язання цих завдань? Про це — у травневому числі журналу. На сторінках журналу описано й особливості та можливості впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я — киянин».

Також у цьому числі:

  • сценарій проведення конкурсу педагогічної майстерності «Скриня творчості педагогів»
  • методика проведення експрес-діагностики сформованості поведінкової складової особистісно-оцінної компетенції, а також соціально-комунікативної та художньо-продуктивної компетенцій дітей старшого дошкільного віку
  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень
  • рекомендації щодо відзначення в дошкільному навчальному закладі Усесвітнього дня шоколаду
  • конспект заняття «Таємниці шоколаду» для дітей старшої групи
Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк