Більшість звернень на «гарячу лінію» стосуються домашнього насильства

7 вересня 2016
294
Середній бал: 5 із 5

Оприлюднено статистику звернень на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації за січень-червень 2016 року

У першому півріччі 2016 року на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації надійшло 16 685 дзвінків.

Причому 93,1% заяв стосувалися домашнього насильства, найчастіше — психологічного (49,1%).

Більшість абонентів «гарячої лінії» — жінки (64,4%).

Найбільше дзвінків надійшло з Києва (16,1%), а також Харківської (13,1%), Дніпропетровської (8,2%) і Київської (7,5%) областей.

Національна «гаряча лінія» функціонує при Міжнародному жіночому правозахисному центрі «Ла Страда — Україна», співпраця з яким передбачена Планом заходів з виконання у 2016 році Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року.​

logo