Гурткова робота в дошкільному закладі

7 листопада 2016
4680
Середній бал: 5 із 5

Про різні аспекти організації гурткової роботи та досвід функціонування гуртків різного профільного спрямування — у тематичному числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 10/2016

Гуртки (студії, секції) є додатковою організаційною формою освітнього процесу в дошкільному закладі, що дає змогу залучити вихованців до різноманітних видів специфічної дитячої діяльності з урахуванням їхнього віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я.

Про особливості організації гурткової роботи та керівництва нею, зокрема документацію, яка регулює діяльність гуртка, читайте на сторінках десятого числа.

Також у цьому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» до вашої уваги — досвід роботи з організації у дошкільному закладі гуртків різного профільного спрямування, як-от:

  • логіко-математичного розвитку «Цікава математика»
  • шаховий
  • із аквааеробіки «Афаліна»
  • з художньої гімнастики
  • словотворчості «Поетична сторінка»
  • із навчання оригамі «Світ паперових чудес».

Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів часто є ще й керівниками гуртків у тих самих закладах. На яких умовах можна виконувати таку роботу та як вона має бути оплачена — консультує експерт.

Також у жовтневому числі:

  • покроковий алгоритм «Створюємо гурток: крок за кроком»
  • тест «Гурткова робота в дошкільному закладі»
  • анкета для батьків «Виявлення освітніх запитів батьків»
  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад
  • приклад оформлення Положення про організацію гурткової роботи в дошкільному навчальному закладі
  • шаблони оформлення списку дітей, які відвідують гурток, та розкладу занять гуртка.

У попередньому числі — Саморозвиток вихователя-методиста

logo