text
Педрада

На порозі школи: кого готувати будемо?

  • 6 лютого 2017
  • 891

Лютий — особливий місяць у роботі практичного психолога. Адже в цей час батьки старших дошкільників зазвичай нескінченним ланцюжком ідуть на консультацію до фахівця

Насамперед батьків цікавить відповідь на запитання: «Що слід зробити з дитиною, аби вона легко вступила до школи?». Така позиція батьків засвідчує їхні страхи і хвилювання, які вони з легкістю готові перекласти на дитину. Тож, перш ніж активізувати дитину, маємо попрацювати з батьками.

Здебільшого батьки розуміють завдання підготовки дитини до навчання в школі однобічно — навчити читати, рахувати, писати. При цьому вони забувають про саму дитину, її бажання, здатності, а насамперед — про її сили, фізичні й фізіологічні, психічні й психологічні. Батьківський престиж часто стає пріоритетнішим за здоров’я і благополуччя дитини. Це примножує переживання, а інколи навіть страждання, майбутнього першокласника. Тож у лютневому числі журналу  «Практичний психолог: Дитячий садок» ми розглядаємо питання психологічної готовності до школи в ракурсі батьківської відповідальності. Опубліковані статті допоможуть вам ефективно та адекватно організувати свою роботу — як безпосередньо з дітьми, так і з їхніми батьками.

Професійне зростання — це щоденне завдання й відповідальна місія практичного психолога. Запрошуємо вас ознайомитися з першою темою дистанційного навчального курсу.

Сподіваємося, що ви відповідально поставитеся до роботи, а отже, перевірите, чи добре засвоїли теоретичні знання за допомогою запитань для самоперевірки, самостійно опрацюєте рекомендовані питання, ознайомитеся із запропонованою літературою.

Одним зі шляхів досягнення фахової зрілості є аналізування проведеної роботи. Тож пропонуємо вам, колеги, проаналізувати свій досвід щодо психологічного супроводу розвитку дітей раннього віку та взяти участь у професійному конкурсі, переможці якого отримають цінні подарунки.

Також ми продовжуємо цикл статей, які висвітлюють особливості розвитку психічних функцій дітей дошкільного віку. У лютневому числі говоримо про становлення уяви: що стимулює її розвиток, а що гальмує, і як дорослому знайти злоту середину, аби забезпечити оптимальний цілісний розвиток дитини.

У рубриках «Запитання — відповідь» та «Робоча ситуація» наші експерти надають вичерпні й компетентні відповіді на всі запитання, які для вас важливі.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль