Телефонуйте 0 800 212 012, якщо бажаєте передплатити. Усі дзвінки безплатні

Активуйте подарунковий доступ >

Педрада

Починають апробацію завдань моніторингового дослідження якості початкової освіти

  • 3 травня 2017
  • 304

Сьогодні розпочинають апробовувати завдання для перевірки читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Апробація відбуватиметься у 44-х школах 9-ти регіонів України.

Перший етап триватиме до 19 травня, другий заплановано на жовтень (насправді відбувся у листопаді).

Результати:

  • не будуть оприлюднені
  • за ними не визначатимуть рівень навчальних досягнень учнів та рейтинги шкіл.

Апробація необхідна, щоб підготувати якісні завдання для моніторингу якості роботи початкової школи. У підсумку очікують:

  • визначити, наскільки завдання валідні, надійні, об’єктивні, обґрунтовані, ефективні та прийнятні
  • виокремити завдання за складністю
  • виявити, чи дають тести змогу розрізняти рівні знань
  • укласти тестові зошити.

Розроблені тести використовуватиме УЦОЯО для моніторингу початкової освіти навесні 2018 року, а потім у 2020, 2022 та 2024 роках.

Також визначатимуть, наскільки впливають на результати навчання учнів такі чинники, як-от:

  • соціально-економічний стан родини
  • освіта батьків
  • відвідування дошкільного закладу
  • практика читання у школі й удома
  • форми та методи роботи вчителів
  • особливості виконання домашніх завдань з математики й читання.

Участь у дослідженні не загальнообов’язкова: репрезентативну вибірку формуватимуть так, аби охопити різні типи загальноосвітніх навчальних закладів, розташованих у міській та сільській місцевостях.

«Мета цього дослідження — не перевірка когось конкретно, а діагностування проблем системи шкільної освіти загалом. Ми переконані, що будь-які зміни шкільної освіти мають бути обдуманими і обережними. Результат новацій, а також нові тенденції в системі освіти, мають відслідковуватися та коригуватися задля отримання учнями кращого рівня якості освіти. Лише так можна досягти дійсно позитивних змін в системі освіти», — зауважив заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей.

Булінг педагогів: п’ять порад для нівелювання проблеми

Ольга КляпецьПсихолог-консультант, канд. психол. наук, Київ
«Заводилами» булінгу педагога здебільшого є ті самі діти, які цькують своїх однокласників. Вони вже мають досвід насилля чи глузування над іншими. Коли булери ігнорують правила дорослого життя та обирають жертвою педагога, то в такий спосіб посідають ще вищий ступінь у дитячій ієрархії.
Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Читати далі

Міністр Лілія Гриневич представила новий посібник «Нова українська школа: Порадник для вчителя».

Щоб довго не шукати, роздобув для Вас екземпляр посібника.

Скачати екземпляр посібника 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк