Подорожі

19 липня 2017
517
Середній бал: 5 із 5
  • Теми:

Як збагатити уявлення дошкільників про подорожі, їх види та особливості? Як власноруч створити різний транспорт та куди мандрувати з Чарівним Атласом і Капцями?

Перший крок, який самостійно робить дитина, уже є початком великої подорожі довжиною в життя. Подорож — це можливість дізнатися більше про світ, пережити різноманітні емоції, збагатитися враженнями від природного і соціального довкілля. Тому відкривати дітям завісу мандрівного життя пропонуємо змалку.

Методичні рекомендації щодо реалізації освітнього проекту «Подорожі» — у вступній статті журналу «Методична скарбничка вихователя» № 6/2017.

На допомогу вихователю до проекту розроблені такі матеріали, як-от:

  • дерево цілей
  • ідея, програмовий зміст, очікувані результати реалізації проекту
  • змістове наповнення десяти тематичних днів
  • плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня

На картках картотеки — описи ігор, вправ та інших «справ дня», які можна пропонувати дошкільникам не тільки під час проживання проекту, а й за його межами.

Кольорові сторінки червневого числа містять:

  • асоціативні карти «Подорожі» і «Що робить дорогу коротшою»
  • майстер-класи зі створення різних видів транспорту й моделювання континентів
  • ілюстрації для обговорення «Подорожі».

Під час літературних хвилинок у межах проекту пропонуємо разом з дітьми розглянути книжку Надії Гербіш «Мандрівки з Чарівним Атласом: Венеція» та прочитати казку Галини Манів «Капці збираються в дорогу». Про те, які ще форми роботи організувати за змістом літературних творів, читайте на сторінках цього числа.

Аби вирушити з дітьми в подорож, можна навіть не виходити за межі дошкільного закладу. Що таке гра-подорож та як її організувати, розповідають наші автори.

Докладніше про це, а також сюжетно-рольова гра «Туристична фірма», завдання для самостійної діяльності, конспект інтегрованого заняття з англійської мови — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 6/2017.

У попередньому числі — Школа

logo