Почуй мене, або Музика — навіть для непосидючих

21 серпня 2017
620
Середній бал: 5 із 5
  • Теми:

Багато хто сприймає навчання як складний і подекуди нудний процес. Жодних розваг — усе серйозно! Такому твердженню протистоїть сучасний ігровий формат (edutainment = education + entertainment), який набирає обертів в освітніх і культурних інституціях за кордоном. Як його застосувати на музичному занятті — дізнайтеся зі свіжого числа журналу «Музичний керівник»

Один із консервативних видів діяльності в дитячому садку — слухання музики. Що робити, коли малечу так і тягне порухатися, потанцювати, коли звучить класика? Як це бажання використати з користю?

Візьміть до уваги популярну на Заході методику Батії Штраус і активізуйте процес сприймання музики. Нехай діти відтворюють, наслідують, зображають елементи музичної мови. Слухання можна насичувати ігровими елементами, грою на уявних та справжніх музичних інструментах, підспівуванням, мелоречитативом і жестикуляцією.

У журналі «Музичний керівник» № 08/2017 різні аспекти теми слухання музики розкривають статті:

  • Як навчити дитину насолоджуватися музикою
  • Картинки з виставки, або Слухові фантазії на казкові теми
  • Коли діти неуважні: розв’язуємо 5 типових ситуацій
  • Розвивальні можливості музичної гри-казки

Для вас у журналі також:

  • Музична зала — три кроки до досконалості
  • Інфографіка «Музична зала в цифрах»
  • Оздоровлюємо дітей під музику: партерна гімнастика
  • сценарій патріотичного свята «Нехай в країні спокій буде — сьогодні, завтра і завжди»
  • сценарій свята «Кав’ярня «Осінні смаколики»
  • добірка осінніх пісень.

А ще — результати конкурсу «Command style — музичний автограф»!

У попередньому номері — Співпраця — співтворчість

logo