text
Педрада

ДІНЗ запитує вчителів, як поліпшити якість курсів підвищення кваліфікації

  • 2 жовтня 2017
  • 1034

У Державній інспекції навчальних закладів України працює робоча група, що проаналізує діяльність закладів системи післядипломної педагогічної освіти

При ДІНЗ створено робочу групу зі здійснення аналізу роботи навчальних закладів системи післядипломної педагогічної освіти (ППО). Ця група готуватиме пропозиції щодо:

  • розвитку системи ППО
  • підвищення рівня організаційно-правового забезпечення інститутів ППО.

Робоча група вже надіслала в інститути ППО форми збору даних.

Водночас запропоновано й анонімні опитувальники для вчителів щодо якості курсів підвищення кваліфікації.

ДІНЗ зацікавлена, щоб охопити анкетуванням якомога більше вчителів, аби скласти об’єктивну картину системи ППО.

У цілому вивчатимуть ефективність діяльності 25-ти ІППО та інших закладів освіти.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль