text
Педрада

Ціннісні орієнтації дошкільників

  • 5 жовтня 2015
  • 332

Рекомендації педагогам та батькам щодо формування системи ціннісних орієнтацій дітей, способи використання ІКТ в професійній діяльності педагогів, поради щодо організації роботи міських методичних об’єднань та багато іншого — у вересневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Цінності є невід’ємними від потреб дошкільника, а також внутрішніми регуляторами його поведінки. Задоволення основних потреб та формування ціннісних орієнтацій є важливою умовою повноцінного розвитку особистісної компетентності в дошкільному віці. Про особливості формування потребово-мотиваційної складової особистісної компетентності старших дошкільників, а також внутрішнього механізму регуляції поведінки — у цьому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Для професійного становлення педагогів — добірка матеріалів для підвищення їхньої ІКТ-компетентності, зокрема досвід роботи щодо створення єдиного інформаційно-освітнього простору міста, та використання прийому «багато мишей» на заняттях з дошкільниками. А ще — розробка тренінгу для педагогів дошкільних навчальних закладів «Засоби логіко-емоційної виразності читання. Мелодика та темп мовлення».

Узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду — одна зі складових підвищення професіоналізму педагогів. Формою поширення такого досвіду є міські методичні об’єднання. Про особливості організації роботи міських методичних об’єднань — також у цьому числі. Фахівці рекомендують педагогам, як забезпечити ефективний трансфер освітніх технологій, формами організації якого є, зокрема, професійний конкурс та виставка-ярмарок.

На початку нового навчального року педагогам важливо ознайомитися зі змінами в нормативно-правовій базі. У вересневому числі експерт роз’яснює деякі нормативні акти, пов’язані з організацією освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі.

Також у цьому числі:

  • розробка інтерактивного заходу-самопрезентації педагогів дошкільного закладу, які атестуються «Дослідницька лабораторія вихователів»;
  • результати конкурсу «Музейна педагогіка в дошкільному закладі» від журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»;
  • рекомендації щодо відзначання в дошкільному закладі Дня друзів;
  • сценарій розваги для дітей молодшого та середнього дошкільного віку «Потяг дружби»;
  • сценарій родинного свята гарбузової каші. 
Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк