Телефонуйте 0 800 212 012, якщо бажаєте передплатити. Усі дзвінки безплатні

Активуйте подарунковий доступ >

Педрада

Проект «Музей» для розвитку дошкільників

  • 28 листопада 2017
  • 406

Як розмовляти з дітьми про мистецтво? Як пояснити, що таке живопис, натюрморт чи експозиція? Як зробити похід до музею з дитиною не нудним і запобігти формуванню в неї стереотипу, що відвідувати музей — це поводитися тихо, нічого не торкатися, уважно слухати?

Пропонуємо шукати відповіді на ці запитання разом з дітьми у межах проекту «Музей».У пригоді вам стануть розробки, які ми підготували в листопадовому числі журналу «Методична скарбничка вихователя» №11/2017.

Логіка розгортання проекту «Музей» в тому, щоб упродовж першого тижня ознайомити дітей з поняттям «музей» та видами музеїв, допомогти їм усвідомити, що музей — це не зоопарк, не магазин і не бібліотека, а протягом другого — допомогти дошкільникам створити власний музей. Особливості реалізації проекту описані у вступній статті.

Календарне та перспективне планування містить такі матеріали, як-от:

  • дерево цілей
  • ідея, програмовий зміст, очікувані результати реалізації проекту
  • змістове наповнення десяти тематичних днів
  • плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня.

На картках картотеки в підрубриці «Справи дня» — описи ігор, вправ та інших форм роботи з дітьми під час проживання тематичних днів.

Кольорові сторінки одинадцятого числа містять такі матеріали:

  • асоціативна карта «Музей» та завдання для самостійної діяльності
  • майстер-класи зі створення експонатів для власного музею, а також натюрмортів у різних техніках
  • ілюстрації для обговорення «Музей».

Скільки ми не розповідали дітям б про те, якою важливою є діяльності музеїв, ці розповіді можуть залишитися в їхній пам’яті лише розповідями. Емоційно-естетичні враження від музейної педагогіки в дітей виникають тоді, коли вони самі взаємодіють з експонатами, долучаються до музейних справ. А організувати таку діяльність якнайліпше можна під час ігор. Ідеї щодо їх реалізації, а також добірка творів, які доцільно почитати з дітьми в «книжчиному домі», — на сторінках цього числа журналу.

Докладніше про це, а також описи ігор та вправ логіко-математичного спрямування на картках картотеки, завдання для самостійної діяльності, конспект інтегрованого заняття з англійської мови на тему «A visit to a museum» — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 11/2017.

У попередньому номері  — Кухня

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Читати далі

За Законом про освіту кожен ЗЗСО має розробити власну освітню програму.

Щоб довго не шукати, роздобув для Вас зразок освітньої програми.

Скачати зразок освітньої програми 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк