Проект «Музей» для розвитку дошкільників

28 листопада 2017 90
Як розмовляти з дітьми про мистецтво? Як пояснити, що таке живопис, натюрморт чи експозиція? Як зробити похід до музею з дитиною не нудним і запобігти формуванню в неї стереотипу, що відвідувати музей — це поводитися тихо, нічого не торкатися, уважно слухати?

Пропонуємо шукати відповіді на ці запитання разом з дітьми у межах проекту «Музей».У пригоді вам стануть розробки, які ми підготували в листопадовому числі журналу «Методична скарбничка вихователя» №11/2017.

Логіка розгортання проекту «Музей» в тому, щоб упродовж першого тижня ознайомити дітей з поняттям «музей» та видами музеїв, допомогти їм усвідомити, що музей — це не зоопарк, не магазин і не бібліотека, а протягом другого — допомогти дошкільникам створити власний музей. Особливості реалізації проекту описані у вступній статті.

Календарне та перспективне планування містить такі матеріали, як-от:

  • дерево цілей
  • ідея, програмовий зміст, очікувані результати реалізації проекту
  • змістове наповнення десяти тематичних днів
  • плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня.

На картках картотеки в підрубриці «Справи дня» — описи ігор, вправ та інших форм роботи з дітьми під час проживання тематичних днів.

Кольорові сторінки одинадцятого числа містять такі матеріали:

  • асоціативна карта «Музей» та завдання для самостійної діяльності
  • майстер-класи зі створення експонатів для власного музею, а також натюрмортів у різних техніках
  • ілюстрації для обговорення «Музей».

Скільки ми не розповідали дітям б про те, якою важливою є діяльності музеїв, ці розповіді можуть залишитися в їхній пам’яті лише розповідями. Емоційно-естетичні враження від музейної педагогіки в дітей виникають тоді, коли вони самі взаємодіють з експонатами, долучаються до музейних справ. А організувати таку діяльність якнайліпше можна під час ігор. Ідеї щодо їх реалізації, а також добірка творів, які доцільно почитати з дітьми в «книжчиному домі», — на сторінках цього числа журналу.

Докладніше про це, а також описи ігор та вправ логіко-математичного спрямування на картках картотеки, завдання для самостійної діяльності, конспект інтегрованого заняття з англійської мови на тему «A visit to a museum» — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 11/2017.

У попередньому номері  — Кухня



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Книжкова полиця

«Відкриваємо інклюзивний клас» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книга «Медіаактивний навчальний заклад»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу


© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль