Проект «Казкарі та казкарики» в дитсадку

21 травня 2018
920
Середній бал: 5 із 5

Що у травневому номері журналу «Методична скарбничка вихователя»

Казка… Скільки теплих спогадів викликає в кожного з нас це слово. Подбаймо, аби вони залишилися й у наших дітей. У травневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя» продовжуємо опрацьовувати жанр казки — авторської й народної.

Радимо не лише читати, обговорювати, розглядати ілюстрації, а й самостійно створювати казки. Маленьким казкарикам — це завдання точно до снаги. Хто ж, як не діти вмить перевернуть буденну життєву історію з ніг на голову й наповнять її чарами й дивами? Нам варто лиш трішки допомогти їм і підказати, як зв’язати усе це смисловими мотузочками. Тут у пригоді стануть розвивальні завдання, ігри, творчі вироби тощо.

У картотеці — описи ігор, вправ та інших форм роботи з дітьми під час проживання тематичних днів. У підрубриці «Центри розвитку» — практичні матеріали для роботи з дітьми у різних центрах розвивального середовища: центрі математики, науки, мови, здоров’я, творчості, театру, гри.

Кольорові сторінки першого числа містять такі матеріали:

  • асоціативна карта «Казка» та завдання для аудиту «Тварини у казках та в житті»
  • майстер-класи зі створення картини з вовни й виготовлення іграшкових сов з різних матеріалів
  • ілюстрація для обговорення, створена за змістом казки Алана А. Мілна «Вінні-Пух і всі-всі-всі».

Організуйте для вихованців математичний квест за змістом казки про Вінні-Пуха. Докладніше про це — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 05/2018

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

logo