text
Педрада

Зміни до законів задля інклюзивного навчання

  • 7 вересня 2018
  • 3634

Законотворці внесли зміни до спеціальних законів щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг

06.09.2018 Верховна рада прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг» від 04.07.2018 № 8556.

10.10.2018 цей закон підписав Президент.

Докладно про основні зміни у законах:

З пояснювальної записки до законопроекту

Імплементація та реалізація міжнародних та Європейських стандартів щодо захисту прав та законних інтересів осіб з особливими освітніми потребами, які викладено в Загальній декларації прав людини, Декларації прав дитини, Декларації про права інвалідів, Саламанській декларації про принципи, політику та практику діяльності у сфері освіти осіб з особливими освітніми потребами та Рамках дій щодо освіти осіб з особливими потребами, Конвенції про права дитини та Конвенції про права осіб з інвалідністю є одним із пріоритетних напрямів діяльності держави.

У 2009 році Україна ратифікувала Конвенцію про права осіб з інвалідністю та взяла на себе зобов’язання щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю на отримання освіти, в тому числі шляхом розвитку інклюзивного навчання.

З метою імплементації положень вищезазначених міжнародно-правових актів та приведення чинного законодавства в частині захисту прав осіб з особливими освітніми потребами до світових стандартів, Україною вже вжито низку кардинальних заходів. Зокрема, нормами прийнятого у вересні 2017 року Закону України «Про освіту» встановлені державні гарантії права на отримання освіти особам з особливими освітніми потребами.

Натомість існує нагальна необхідність подальшого вдосконалення актів спеціального освітнього законодавства, а саме законів:

  • «Про дошкільну освіту»
  • «Про загальну середню освіту»
  • «Про позашкільну освіту»
  • «Про професійно-технічну освіту», —

щодо забезпечення прав осіб з особливими потребами та приведення їх у відповідність з нормами актів міжнародного права та базового Закону України «Про освіту».

Зазначений законопроект спрямований на подальшу імплементацію міжнародних стандартів в галузі захисту прав осіб з особливими освітніми потребами, створення толерантного та рівного для всіх освітнього середовища.

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!
Читати далі

Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк