Нові норми у правилах діловодства: як їх додержати

20 вересня 2018
8926
Середній бал: 5 із 5

Ще наприкінці липня змінилися норми Правил організації діловодства та архівного зберігання документів

27.07.2018 набули чинності зміни до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затв. наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.

Зміни затвердив Мін’юст наказом від 04.07.2018 № 2277/5.

⇒ Нова Інструкція з діловодства: 7 розділів і 4 додатки

Нові норми стосуються таких питань діловодства закладів освіти, як:

  • положення про службу діловодства та архів
  • підписи з В. о. та печатки
  • вилучення документів з фондів закладу
  • експертиза цінності та знищення документів
  • описи справ та архівне зберігання
  • передача документів при реорганізації
  • особові справи.

У статті «Мін’юст змінив правила діловодства: нові норми та кроки, щоб їх додержати» визначено:

  • зміст нової норми
  • опис дій, аби привести діловодство до чинної норми.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

logo