text
Педрада

Типові освітні програми для 3–4-х класів: Громадське обговорення

  • 11 жовтня 2018
  • 1516

Оприлюднено проекти Типових освітніх програм для 3–4 класів початкової школи

Для громадського обговорення на сайті МОН запропоновано варіанти проектів Типових освітніх програм для 3–4 класів початкової школи.

Зауваження та пропозиції приймають до 10.11.2018.

Оновлені типові освітні програми для закладів I-III ступенів: коротко про головне

Основні тези з пояснювальних записок проектів:

ПРОЕКТ № 1

ПРОЕКТ № 2

Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти

Типова освітня програма початкової освіти:
цикл ІІ (3–4 класи)

Визначено:

  • змістові лінії
  • очікувані результати навчання
  • відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу.

Додатки містять типовий навчальний план, який визначає тижневий обсяг навчального навантаження здобувачів освіти.

Програму побудовано на принципах:

  • дитиноцентрованості і природовідповідності
  • узгодження цілей, змісту і очікуваних результатів навчання
  • науковості, доступності і практичної спрямованості змісту
  • наступності і перспективності навчання
  • взаємозв’язаного формування ключових і предметних компетентностей
  • логічної послідовності і достатності засвоєння учнями предметних компетентностей
  • можливостей реалізації змісту освіти через предмети або інтегровані курси
  • творчого використання вчителем програми залежно від умов навчання
  • адаптації до індивідуальних особливостей, інтелектуальних і фізичних можливостей, потреб та інтересів дітей.

Зміст програми має потенціал для формування у здобувачів 11 ключових компетентностей

Визначено:

  • загальний обсяг навчального навантаження
  • очікувані результати навчання здобувачів освіти, подані в рамках освітніх галузей
  • перелік і пропонований зміст освітніх галузей, укладений за змістовими лініями
  • орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін тощо, зокрема їхньої інтеграції, а також логічної послідовності їхнього вивчення
  • рекомендовані форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти
  • вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією програмою
  • загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.

Додано типовий навчальний план, що пропонує інтегровано-предметний підхід до організації освітнього процесу

⇒ Новий Державний стандарт початкової освіти

⇒ Що визначає Базовий навчальний план початкової освіти

Освітній процес за Базовим навчальним планом початкової освіти

⇒ Ad fontes: про Концепцію Нової української школи

Проекти навчальних програм:

  1. Болгарська мова для ЗЗСО з навчанням українською мовою
  2. Вірменська мова для ЗЗСО з навчанням українською мовою
  3. Гагаузька мова для ЗЗСО з українською мовою навчання
  4. Мова іврит для ЗЗСО з українською мовою навчання
  5. Молдовська мова для ЗЗСО з українською мовою навчання
  6. Молдовська мова для ЗЗСО з навчанням молдовською мовою
  7. Молдовська мова. Літературне читання
  8. Новогрецька мова для ЗЗСО з українською мовою навчання
  9. Польська мова для ЗЗСО з українською мовою навчання
  10. Польська мова для ЗЗСО з навчанням польською мовою
  11. Польська мова. Літературне читання для ЗЗСО з навчанням польською мовою
  12. Ромська мова для ЗЗСО з українською мовою навчання
  13. Російська мова для ЗЗСО з українською мовою навчання
  14. Російська мова та літературне читання для ЗЗСО з навчанням російською мовою
  15. Румунська мова. Літературне читання для ЗЗСО з навчанням румунською мовою
  16. Румунська мова для ЗЗСО з навчанням румунською мовою
  17. Румунська мова для ЗЗСО з навчанням українською мовою
  18. Угорська мова для ЗЗСО з навчанням угорською мовою
  19. Угорська мова для ЗЗСО
  20. Українська мова для ЗЗСО з навчанням молдовською мовою
  21. Українська мова для ЗЗСО з навчанням угорською мовою
  22. Українська мова для ЗЗСО з польською мовою навчання
  23. Літературне читання російською мовою
  24. Українська мова і література читання для ЗЗСО з польською мовою навчання
  25. Українська мова для ЗЗСО з російською мовою навчання

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк