-

Беріть участь в роботі ІV Всеукраїнської Літньої школи «Освітні ініціативи» – 2019

7 травня 2019
2042
Середній бал: 5 із 5

Літня школа відбудеться 3-7 червня 2019 року на базі ОЗСНВК «Академічна гімназія» Скадовської міської ради (берег Чорного моря, м. Скадовськ Херсонської області)

Літня школа – це дискусійний майданчик професійного розвитку, де науковці та експерти зберуться для обміну досвідом з педагогами-практиками та з метою поширення прогресивних педагогічних технологій.

Мета Літньої школи –  підняти творчий потенціал, креативність мислення, гарний настрій, натхнення педагогів до реалізації грандіозних планів у новому навчальному році.

У роботі Всеукраїнської Літньої школи беруть участь і працівники цифрового видавництва MCFR:

  • Ільченко Лариса Іванівна – керівник тематичного напряму «MCFR Освіта»;
  • Омельяненко Ніна Володимирівна – шеф-редактор управлінських видань MCFR Освіта;
  • Кіндрат Інна Ростіславівна – кандидат педагогічних наук, головний редактор.

Учасники Літньої школи поспілкуються та зможуть поставити питання  науковцям – авторам програм, методик і підручників, розроблених згідно з Концепцією Нової української школи; удосконалять навички роботи з інноваційними технологіями; ознайомляться з досвідом іноземних освітніх закладів, візьмуть участь у розробленні й обговоренні дослідницьких проектів, створенні дидактичних комп’ютерних ігор, медіа продуктів, квестів.

Серед ключових дослідницьких питань Літньої школи:

  • Якими уміннями повинен володіти вчитель, щоб розвивати ключові компетентності та навички ХХІ століття в учнів?
  • Як будувати навчання в цифровому столітті?
  • Яким може бути сучасний шкільний підручник?
  • Якими компетентностями повинен володіти директор школи ХХІ ст.?
  • Що має бути в основі державних стандартів керівника закладу загальної середньої освіти?

Вихідні та робочі 2020

Учасники Всеукраїнської Літньої школи отримають можливість:

  • підвищити свою професійну компетентність;
  • поставити актуальні запитання провідним науковцям та отримати ґрунтовні відповіді на них;
  • удосконалити знання щодо напрямів розвитку сучасної освіти в умовах реформування: викладання за діяльнісно-компетентнісними технологіями, соціалізація дошкільника; використання інноваційних інформаційних та інтерактивних методик у сучасній практиці; використання інформаційних та медіа технологій для підвищення професійного іміджу педагога; основи інклюзивної освіти для керівників закладів дошкільної освіти і загальної середньої освіти, заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи); ознайомитися з інноваційною діяльністю освітніх закладів регіону;
  • обговорити ключові, фахові та управлінські компетентності керівника закладу освіти ХХІ ст.
  • обговорити ключові засади створення стандартів директора закладу загальної середньої освіти;
  • узяти участь у дискусійних майданчиках, тренінгах, майстер-класах, інтелектуальних іграх, спортивних та культурних заходах на березі Чорного моря;
  • узяти участь у тренінгах з критичного мислення та медіаосвіти;
  • ознайомитися з сучасним інструментарієм створення освітнього середовища Нової української школи.

logo