Завершено громадське обговорення проєкту Концепції розвитку дошкільної освіти

3 липня 2020
19331
Середній бал: 5 із 5

3 липня 2020 року завершилось громадське обговорення Концепції розвитку дошкільної освіти

Про це повідомляють у МОН.

У документі окреслено основні напрями розвитку дошкільної освіти та визначено їхні пріоритети. У разі ухвалення Концепції, будуть встановлені чіткі ознаки якісної дошкільної освіти та шляхи її досягнення, а основні принципи документа стануть підґрунтям для нового Закону «Про дошкільну освіту».

Працівник захворів на COVID-19: як діяти

«Якісна та доступна дошкільна освіта – один з основних пріоритетів Міністерства освіти і науки. Концепція розвитку дошкілля є тим документом, що описує вектори руху дошкільної освіти та визначає критерії її якості. Концепція – це важливий крок перед прийняттям нового Закону України “Про дошкільну освіту”. В ній викладено бачення розвитку дошкілля та ті кроки, що необхідно зробити для підвищення якості цієї ланки освіти – наприклад, розробити сучасні методичні матеріали для педагогів та створити інструменти для моніторингу роботи дитсадкі»”, – зауважила заступниця Міністра освіти і науки Любомира Мандзій.

Серед ознак якісної дошкільної освіти:   

  • розвинена мережа дитсадків, широка можливість доступу до них дітей із родин соціально вразливих груп та дітей з особливими освітніми потребами, відсутність бар’єрів у будівлях та перешкод під час освітнього процесу;
  • доступ педагогів до системи професійного розвитку, конкурентна заробітна плата у вихователів;
  • безпечне та розвивальне освітнє середовище, яке відповідає індивідуальним особливостям дітей, їхнім інтересам, стимулює до пізнавальної діяльності;
  • зміст дошкільної освіти, який базується, зокрема, на принципі навчання через гру як основної діяльності дитини дошкільного віку, активній участі дитини у пізнавальній та ігровій діяльності та прояві самостійності дитини;
  • управлінська система, здатна забезпечити, зокрема, належне управління мережею закладів освіти, ефективне залучення та використання ресурсів;
  • стала система моніторингу якості дошкільної освіти, результати яких використовуються для формування освітньої політики та покращення якості дошкільної освіти.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

logo