Оновлена методика оцінювання дошкільної освіти ECERS-3

12 лютого 2021
12253
Середній бал: 5 із 5

Переваги, зміст та процес оцінювання за методикою ECERS-3 — представниці Українського інституту розвитку освіти надали роз’яснення

ECERS-3: сім головних фактів

Міністерство освіти і науки в 2021 році здійснюватиме оцінку якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за допомогою методики ECERS-3. Повне пояснення щодо цієї системи оцінювання надали в статті «ECERS-3: оцінюємо якість освітнього процесу по-новому».

У минулому році всі заклади дошкільної освіти України отримали друковане видання «Шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти (ECERS-3)». Загалом, оцінювання за цією методикою не впливає на освітнє середовище, але шкала може бути орієнтиром для забезпечення якісного дошкілля. Орієнтуючись на представлені індикатори якісного дошкільного освітнього середовища, педагогічні працівники та керівники дитсадків можуть підвищити якість освітнього процесу. 

Контроль дотримання законодавства у сфері дошкільної освіти: як здійснити

Для того, щоб допомогти та пояснити вихователям-методистам та іншим співробітникам закладів дошкільної освіти в розумінні та використанні методики, експертки УІРО підготували статтю «ECERS-3: оцінюємо якість освітнього процесу по-новому». Її опубліковано в журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Авторки статті — Ольга Косенчук, к.п.н, доцент, начальниця відділу дошкільної та початкової освіти УІРО та Ірина Новик, к.п.н., методистка відділу дошкільної та початкової освіти УІРО.

Представниці Українського інституту розвитку освіти у статті розповідають про наступне:

  • переваги методики ECERS-3;
  • діяльність і особливості проведення спостережень експертами;
  • робота з бланками оцінювання за методикою ECERS-3;
  • особливості використання шкал ECERS-3 вихователем-методистом.

Методику оцінювання ECERS-3 впроваджено й активно застосовують у 20 країнах світу, зокрема Німеччині, Великій Британії, Швеції, Данії та інших країнах Європи. У 2020 році методику почали використовувати в Україні за ініціативи МОН України. Забезпечує цей процес Український інститут розвитку освіти в партнерстві з командою підтримки реформ Міносвіти, Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ.

logo