Як COVID-19 вплинув на якість освіти в Україні та світі

15 березня 2021
5071
Середній бал: 5 із 5

З метою ідентифікації в учнів прогалин у недоотриманих знаннях під час карантину, УЦОЯО повинен провести моніторингові дослідження якості освіти на різних рівнях загальної середньої освіти

Як COVID-19 вплинув на якість освіти в Україні та світі

 План евакуації у разі пожежі: зверніть увагу на головне

На цьому акцентують увагу автори документу аналітичного звіту громадської організації «Ініціатива Холон».

Численні дослідження якості освіти по всьому світу показують негативний вплив карантинних заходів на якість отриманих знань та навичок школярів, що й пояснює відповідні необхідності.

Як показують дані Світового банку: реальні втрати навчального часу дорівнюють від 3,5 до 11 місяців шкільного навчання.

Відповідно до результатів досліджень, близько 7 мільйонів дітей 1–9 класів у світі можуть узагалі покинути школу через економічний шок та фінансові проблеми в родинах, спричинені пандемією.

Щодо ситуації в Україні, то вона ускладнюється проблемами із забезпеченням доступу до якісної освіти, недостатньою кількістю технічних засобів для здійснення занять дистанційного занять навчання та низькими цифровими навичками учнів і вчителів. Вагому роль грає традиційний високий розрив у якості освіти між міськими та сільськими школами.

Окрім того, експерти громадської організації «Ініціатива Холон» пропонують розширити зміст Всеукраїнської школи онлайн на класи початкової школи, принаймні на 3-ті та 4-ті класи. На думку авторів, важливо затвердити стратегію та конкретні дії для компенсації втрачених та не набутих навичок, умінь та знань в учнівства.

Варто зазначити, що дослідження McCinsey показало, що через карантинні обмеження учні відстають в навчанні до 2,5 місяців.

logo