Відношення до дистанційного навчання в Україні значно покращилось

19 травня 2021
6933
Середній бал: 5 із 5

У відомстві висловили задоволення позитивною динамікою оцінки дистанційного навчання

МОН про дистанційне навчання

Організація дистанційного навчання: як поліпшитиУ Міністерстві освіти і науки України повідомили про результати проведеного моніторингу, які задовольнили відомство та свідчать про позитивну динаміку оцінки учнями організації дистанційного навчання в країні.

Таку інформацію зазначив міністр освіти Сергій Шкарлет, посилаючись на результати опитування проведеного Державною службою якості освіти.

В освітньому відомстві коментують, що за даними опитування, в оцінках учнів якості організації дистанційного навчання спостерігається впевнена позитивна динаміка.

«МОН здійснює постійний моніторинг якості дистанційної освіти. Результати, які ми отримали сьогодні, значно відрізняються від тих, що були в березні-квітні минулого року», — наголосив очільник Міносвіти.

Власна шкільна соцмережа, централізований освітній процес, архів документів, можливість моніторити якість освіти в закладі — усе це про освітню платформу НUMAN.

Окрім того, 70% учнів задоволені організацією дистанційного навчання. Порівняно з минулим роком цей показник зріс на 15%.

Понад 70% здобувачів освіти в закладах фахової передвищої та вищої освіти вважають рівень організації освітнього процесу в ІІ семестрі 2020/21 навчального року «значно кращим».

⇒ Дистанційне навчання має бути поєднано в онлайн і офлайн формах

65% респондентів позитивно оцінили організацію освітнього процесу, якість надання освітніх послуг закладами, а також результати навчання.

«Для нас важливо, що ефективність дистанційного навчання з кожним моніторингом отримує дедалі вищі позитивні показники. Ми продовжуємо вдосконалювати інструменти дистанційної освіти й прагнемо максимального задоволення потреб і педагогів, і здобувачів», — зауважив Сергій Шкарлет.

logo