МОН планує продовжувати розвиток цифрової компетентності освітян

15 липня 2021
2419
Середній бал: 5 із 5

У Міністерстві освіти заявили про значні результати у розвитку цифрової освіти в Україні

Цифрова компетентність освітянГалузева угода на 2021—2025 роки: ЩО В ПРІОРИТЕТАХ

У Міністерстві освіти і науки виділили основні завдання діяльності, серед яких технічне забезпечення закладів освіти та цифрова компетентність освітян.

Таку інформацію повідомив заступник міністра освіти з питань цифрового розвитку і цифровізації Артур Селецький під час спілкування з представниками міжнародних організацій, ініціатив та проєктів.

⇒ Дезінфікуємо гаджети й оргтехніку: як, коли та скільки

Як він зазначив, у взаємодії з міжнародними партнерами Міністерство освіти показало значні результати у розвитку цифрової освіти.

«Ми створили платформу «Всеукраїнська школа онлайн» для учнів 5-11 класів. Започаткували державні та безкоштовні електронні журнали та щоденники. З метою технічного забезпечення освітнього процесу виділено 980 млн грн на закупівлю ноутбуків для вчителів. Близько 400 млн грн — на мультимедійне обладнання. На сьогодні технічне забезпечення та цифрова компетентність освітян є основними завданнями», — наголосив у своєму виступі профільний заступник міністра.

Окрім того, під час цієї зустрічі обговорювалися теми щодо підготовки Концепції цифрової трансформації освіти і науки як візійного документа цифрового розвитку сфери, закупівлі мультимедійного обладнання та забезпечення високошвидкісним Інтернетом шкіл у сільській місцевості.

logo