text
Педрада

Моє-твоє-наше

  • 9 липня 2015
  • 56

Аби в майбутньому вміти легко порозумітися з оточенням і щасливо жити та працювати в суспільстві, кожна дитина має змалку засвоїти поняття «моє», «твоє», «наше». Комплекс матеріалів для проживання з дошкільниками однойменної теми — у шостому числі журналу «Методична скарбничка вихователя»

Дошкільникам притаманно привласнювати чужі речі, зокрема іграшки. Утім фахівці кажуть, що це пов’язано з віковими особливостями розвитку дітей і що таку «жадібність» вони переростуть. Утім розрізняти поняття «моє», «твоє», «наше» у ширшому аспекті, зокрема ставленні до суспільних і природних цінностей, ми маємо навчити дошкільників. Це основне завдання теми «Моє-твоє-наше». Змістові напрями опрацювання теми та рекомендовані способи та засоби взаємодії дітей із дорослими й між собою — у вступній статті цього числа.

Для проживання теми розроблено, зокрема, такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні та плани-конспекти інтегрованих занять. А дидактичні матеріали подано на картках картотеки.

Майстер-класи з виготовлення яскравого мила-желе та чарівних прикрас — браслета та намиста, матеріали для аудиту та ілюстрація до української народної казки «Коза-Дереза» — на кольорових сторінках червневого числа журналу.

Основою для літературного проекту обрали українську народну казку «Коза-Дереза», яка сприяє вихованню в дошкільників доброзичливості, толерантності, чесності, відповідальності та водночас навчає ретельно обирати собі друзів. Під час реалізації літературного проекту в пригоді педагогам стануть його змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти та дидактичні матеріали, подані на картках картотеки.

Тема числа містить також потужний виховний потенціал. Тож важливо зупинитися на тих можливостях, які вона дає для особистісного розвитку дитини, зокрема формування базових особистісних якостей дітей — відповідальності, самостійності, розсудливості, терпимості, доброзичливості та чуйності.

Докладніше про все це, а також сценарій спортивно-музичної розваги для старших дошкільників — у червневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк