Практичний посібник про інституційний аудит від Державної служби якості освіти

2 грудня 2021
6534
Середній бал: 5 із 5
  • Теми:

Стратегічна роль громад у підвищенні якості освіти полягає у забезпеченні школи ресурсами

Проведення інституційного аудиту в школі

Новий професійний стандарт: ВИМОГИЗавдяки інституційному аудиту управлінці освітою в громадах зможуть перейти до більш системного налагодження роботи та краще взаємодіяти з директорами закладів освіти.

З такою інформацією виступив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак, під час презентації практичного посібника «Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти».

Як він відзначив, інституційний аудит — це можливість для засновників та керівників закладів освіти, яких обрано шляхом проведення конкурсу, зрозуміти точку відліку, з якої вони будуть разом рухатись до поліпшення якості освітніх послуг у громаді.

«Ця збірка пояснює, яку роль відіграють засновники шкіл у забезпеченні якості освітньої діяльності, та фокусує увагу на основних етапах інституційного аудиту. Мета Служби — залучити громади до ключових процедур вивчення управлінського й освітнього процесів, щоб вони реалізували свою стратегічну роль у розвитку шкіл. Передовсім ту, що якісна освіта — у забезпечених ресурсами школах», — наголосив очільник Держслужби.

Окрім того, після детального ознайомлення з представленим посібником, управлінці громад докладно дізнаються, як відбувається інституційний аудит, хто його проводить, за яким порядком і що необхідно робити засновнику після того, як аудит у школі завершився.

Усі зазначені рекомендації та роз’яснення в посібнику ґрунтуються на повноваженнях засновника у сфері управління освітою та вимогах чинного законодавства.

logo