-

Дослідження показало, що молоді вчителі позитивно впливають на навчання дітей

25 січня 2022
4363
Середній бал: 5 із 5
  • Теми:

Молоді вчителі позитивно впливають на підвищення інтересу до навчання у дітей

Rozporiadok

Правила внутрішнього розпорядку: як скласти

Молоді вчителі позитивно впливають на підвищення інтересу до навчання у дітей.

Таких результатів дійшли науковці під час дослідження щодо забезпечення підготовки педагогічних працівників Training Assessment Project, що проведено в межах глобальної програми Світового банку в галузі освіти «Системний підхід до покращення освітніх результатів».

Відповідно до матеріалів дослідження, підвищення інтересу до навчання спостерігається завдяки застосуванню молодими вчителями новаторських підходів до викладання, дружньому ставленню до вихованців тощо.

«Респонденти відзначають позитивний вплив молодих вчителів на підвищення інтересу до навчання у дітей завдяки застосуванню новаторських підходів до викладання, дружньому ставленню до вихованців тощо», — зазначається у результатах дослідження.

Окрім того, керівники шкіл серед основних причин нестачі молодих кадрів у закладах освіти називають: 

  • відсутність мотивації, 
  • упереджене ставлення до молодих вчителів, 
  • наявність великої кількості приватних шкіл зі значно вищим рівнем заробітної плати. 

Зокрема, більшість респондентів вказують на важливість самоосвіти педагогів протягом життя для впровадження нових методик і підходів до викладання та осучаснення знань, навичок.

Щодо України, то найпопулярнішими серед слухачів є програми, розроблені  неурядовими організаціями (близько 260 000 слухачів впродовж 2019/2020 або 2020/2021 навчальних років) та Інститутами післядипломної педагогічної освіти (близько 215 000 слухачів), що зумовлено актуальністю пропонованих тем і напрямів, а також актуалізацією навчальних програм сучасним потребам.

«Найбільш поширені напрями програм підвищення кваліфікації — розвиток професійних компетентностей у сфері методик навчання, використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій в освіті», — акцентують автори дослідження.

logo