Наступність дошкільної та початкової освіти

15 червня 2015 16
Перехід із дошкільного навчального закладу до школи кардинально змінює життя дитини. Тож важливо, аби в цей період батьки й педагоги приймали адекватні рішення, спираючись, насамперед, на об’єктивні показники дошкільної зрілості дитини. Про наступність дошкільної та початкової освіти, основні компетенції дитини дошкільного віку та багато іншого — у травневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Проблема наступності з часом не втрачає актуальності. Особливої уваги потребує перехід дитини від дошкільного до шкільного дитинства. Тож описуємо особливості підготовки дошкільника до життя в новому статусі та роль батьків у цьому процесі. У практиці навчання і виховання нині особливо гостро постає питання наступності в розвитку творчих здібностей дітей. У новому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» ми з’ясовували, які види діяльності якнайліпше сприяють вихованню креативності дошкільників.

Будь-яка діяльність потребує певного рівня компетентності. Тому важливо змалку формувати в дитини так звані ключові компетенції — особливі здібності, які й дають змогу людині максимально ефективно ставати компетентними у тих чи тих галузях знань. Які компетенції є ключовими для дошкільника? Та в чому полягає особливість компетентнісного підходу в сучасній освіті? Про це також у цьому числі.

Соціальна компетенція є однією з ключових для дошкільника. Завдання педагогів — створити в дошкільному закладі розвивальний життєвий простір, сприятливий для формування соціальної зрілості. Один із інструментів соціалізації дошкільників є колективні творчі ігри.

Важливою складовою компетентності старших дошкільників є обізнаність із довкіллям і будовою Всесвіту. Тож потрібно стимулювати пізнавальний інтерес дітей, зокрема, під час ознайомлення їх із елементарними географічними поняттями та природним довкіллям. Як організувати цей процес динамічно, емоційно та цікаво для дітей? Які методи і прийоми виховання в дітей любові до природи є найефективнішими? З’ясуємо в травневому числі.

Невід’ємною частиною освітнього процесу дошкільного закладу нині стали інформаційно-комунікаційні технології. З огляду на це публікуємо комплекс матеріалів щодо використанні ІКТ у професійній діяльності педагогів, зокрема про особливості створення медіатекстів про дошкільний заклад, навчання педагогів створення мультимедійних презентацій та ознайомлення дошкільників із образотворчим мистецтвом за допомогою мультимедійних засобів.

Наприкінці навчального року саме час проаналізувати результативність роботи закладу та розпочинати роботу над планом на наступний рік. Тому у пригоді стане матеріал про особливості розроблення програми розвитку дошкільного навчального закладу.

Також у цьому числі:

  • інформація щодо відзначення з дошкільниками Міжнародного дня шахів;
  • сценарій шахового турніру «Шаховий король».


Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Книжкова полиця

«Складаємо наказ: 5 хвилин і готово» від журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Електронна книга «Організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу

Розсилка



© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах