-

Освіта для сталого розвитку

25 травня 2015
165
Середній бал: 5 із 5

Зберегти навколишнє середовище задля виживання і безперервного прогресу цивілізації ми зможемо, якщо проявлятимемо культуру ощадливого та відповідального ставлення до природного та соціального оточення, а також навчатимемо цього учнів. Тож головною темою травневого номеру журналу «Заступник директора школи» стала освіта для сталого розвитку.

Як створити у навчальному закладі таке навчально-виховне середовище, у якому формуватиметься світогляд учнів, спрямований на сталий розвиток суспільства? Як підвищити якість виховання екологічної культури в учнів? Спланувати виховну роботу в класі? Скористайтеся досвідом колег та методичними рекомендаціями науковців, представленими у публікаціях чергового числа журналу «Заступник директора школи».

У публікації «Турбуймося про майбутнє сьогодні» ви дізнаєтеся основні ідеї освіти для сталого розвитку, сутність педагогіки емпаурменту, з’ясуєте змістове наповнення нового навчального предмета «Уроки для сталого розвитку», а також вам у пригоді стане опитувальник «Мій стиль життя». Публікація «Школа друзів планети» містить методичні рекомендації науковців щодо реалізації мети і завдань цього курсу за вибором. Також у травневому номері журналу педагоги-практики поділяться з вами досвідом створення шкіл сприяння сталому розвитку, зокрема розкриють питання організації навчально-виховного процесу в системі сталого розвитку, інтеграції зусиль учнівського та педагогічного колективів задля втілення в життя ідей сталого розвитку, залучення батьків до діяльності школи в напрямі сталого розвитку суспільства. Ви дізнаєтеся, як організувати семінар з елементами тренінгу для вчителів «Педагогіка емпаурменту: цілепокладання і зміна поведінки», визначити ефективність діяльності навчального закладу в напрямі сталого розвитку.

Формувати екологічну культуру учнів ліпше під час інтегрованого навчання. Як провести в навчальному закладі День інтеграції «Екологія природи через екологію душі», детально висвітлено в публікації цього числа журналу. До неї подано також план проведення заходів, яким зможе скористатися заступник директора школи під час їх планування.

Переконати учнів у важливості природоохоронної діяльності та залучити до цього їхніх батьків можна завдяки екопроектам. Як організувати і реалізувати екопроект на практиці, читайте у публікації «Екопроект «Побачив дим — борися з ним!».

Також у травневому числі журналу:

  • орієнтовний план виховної роботи з учнями 1–4-х класів «Криниці людяності»;
  • матеріали про уникнення хронічного стресу, якими можна скористатися для оформлення інформаційного стенда;
  • роз’яснення експерта про те, як визначити заробітну плату педагогів, які атестувалися, оформити наказ про результати атестації педагогів.

Докладніше про все це — у журналі «Заступник директора школи» № 05/2015.

logo