text
Педрада

Навчаюсь всюди і завжди

  • 20 травня 2015
  • 67

Як спонукати дошкільників навчатися й отримувати цінний досвід? Які способи навчання прийнятні й ефективні для дітей? 

Усе, що оточує дитину, навчає її, сприяє розвитку її мислення та отриманню нового досвіду. Саме про це — у травневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

У статті «Усе може бути вчителем» визначено основні змістові напрями, що якнайповніше розкривають тему випуску. Зокрема, у публікації описано, в якому аспекті слід організовувати роботу з дошкільниками в межах кожного напряму. Під час проживання цієї теми у пригоді педагогам стануть такі матеріали: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, її змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні та плани-конспекти інтегрованих занять. Також радимо скористатися дидактичними матеріалами, поданими на картках картотеки.

Кольорові сторінки цього числа містять асоціативні карти «Я навчаюсь» і «Вивчаю світ», майстер-класи — «Освоюємо техніку ебру» та «Цікаві перетворення, або Захопливі досліди для дошкільників»», а також ілюстрацію до казки Лесі Українки «Біда навчить».

Одним із вчителів для дитини стає книжка, зокрема казки як найулюбленіший літературний жанр дошкільників. Саме ідею «розумних» казок взято за основу літературного проекту. Рекомендації щодо реалізації цього проекту, а також план-сітка його змістового наповнення — у матеріалі «Казка вчить, як на світі жить, або Літературний проект «Розумні» казки».

Переконати дошкільників у важливості навчання та отримання знань пропонуємо під час реалізації літературного проекту на основі казки Лесі Українки «Біда навчить». Про особливості опрацювання з дітьми цього твору — у статті «Життя — великий учитель: літературний проект «Біда навчить».

Докладніше про все це, а також конспект інтегрованого заняття з англійської мови на тему «Feelings and emotions» — у п’ятому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

 

 

Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх освітніх подій

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
×
Будьте в центрі освітянських подій!

Нічого зайвого. Лише те, що потрібно в роботі!

Новини, статті та інші ресурси порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка, авторизуйтеся або зареєструйтеся.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт Знадобиться лише хвилина!

 Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк