Навіщо використовувати народні ігри у роботі із сучасними дошкільниками

13

Запитання

Чому варто проводити ігри, в які грали ще наші дідусі й бабусі, із сучасними дошкільнятами?

Відповідь

Сучасним дітям, які звикли до говірких ляльок, автомобілів з пультами управління та ігор з безліччю атрибутів, складно навіть уявити, у які ігри грали та чим гралися їхні прабабусі й прадідусі. А тим тодішні розваги не менш захопливі та цікаві.

Дитячі ігри наших бабусь і дідусів — особливі. Вони захоплюють, повчають, і, безперечно, приносять задоволення.

Найпопулярнішими в ті часи були народні та рухливі ігри. Вони особливі тим, що під час гри діти творчо або опосередковано наслідують ігровий образ, імітують рухи тварин, птахів, працю і побут людей тощо.

Рухливі ігри були й залишаються обов’язковою складовою ігрової та фізичної діяльності дитини, адже задовольняють важливу потребу дитячого організму — потребу в русі. Добре, коли під час таких ігор створені також умови для розвитку в дошкільників уваги, сприймання, творчої фантазії, пам’яті тощо.

Колективні ж народні ігри виховують дисциплінованість, навчають відповідати за свої вчинки, взаємодіяти в команді. А ще під час таких ігор діти різного віку мають змогу познайомитися одне з одним і поспілкуватися.

Під час рухливих та народних ігор часто використовували відомі вірші, пісні, малі фольклорні жанри. Зокрема, для запрошення до гри — заклички, а для визначення ведучого гри — лічилки. Якщо ж діти починали конфліктувати під час гри, у пригоді ставали мирилки. 

Ірина ТЕРЕЩЕНКО,
методист із дошкільної освіти міського методичного центру 
управління освіти та науки Славутицької міської ради Київської області,
ж. «Методична скарбничка вихователя»

 

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Книжкова полиця

«Відкриваємо інклюзивний клас» від журналу «Практика управління закладом освіти»

Електронна книга «Медіаактивний навчальний заклад»

для передплатників е-журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Читати книгу


© Цифрове видавництво MCFR, 2017. Усі права захищено

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів порталу, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції порталу


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини
Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
Для реєстрації потрібно лише 57 секунд
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль