text
Педрада

За якими критеріями визначити сформованість образного мовлення дітей

  • 14 листопада 2017
  • 168

Запитання

Які критерії та показники взяти за основу, визначаючи рівень розвитку образного мовлення старших дошкільників?

Відповідь

У комплексному розвитку мовлення дошкільників можна виокремити образне мовлення, в основі якого — асоціативність, тобто передача ознак одного предмета чи явища через ознаки іншого.

Серед критеріїв виділяють:

  • когнітивно-інформаційний
  • образно-виражальний
  • мовленнєво-творчий.

У рамках цих критеріїв визначте:

  • чи знають діти, які бувають жанри
  • чи використовують образні вислови, мовні й немовні засоби виразності
  • як імпровізують у мовленні.

За якими критеріями визначити сформованість образного мовлення дітейСкачайте таблицю критеріїв та показників мовленнєвих умінь
для визначення рівня розвитку образного мовлення
(із коментарями до чотирьох рівнів умінь)

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини

Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
Реєстрація за хвилину!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль