text
Педрада

Як виявити очікування педагогів щодо роботи методичного об’єднання

  • 12 грудня 2017
  • 378

Запитання

Яку анкету запропонувати педагогам закладу дошкільної освіти, аби визначити, які теми їх цікавлять та що вони очікують від роботи методоб’єднання?

Відповідь

Щоб визначити нагальні проблеми, з якими стикаються члени методичного об’єднання у своїй роботі, на початку та наприкінці навчального року проведіть анкетування членів методичного об’єднання.

Це дасть змогу оптимально спланувати роботу методичного об’єднання протягом року, адже кожне засідання проходитиме ефективно лише за умови, якщо:

  • питання, винесені на розгляд, цікавлять усіх учасників 
  • до підготовки засідання залучено якомога більше учасників методичного об’єднання
  • створено творчі групи, які спільно шукають шляхи розв’язання проблеми
  • застосовуються інтерактивні форми та методи роботи з педагогами.

Як визначити очікування педагогів щодо роботи методичного об’єднанняСкачайте анкету «Визначення очікувань членів методичного об’єднання»

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини

Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
Реєстрація за хвилину!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль