Які функції асистента вихователя у супроводі дітей з особливими освітніми потребами

16 лютого 2018
6325
Середній бал: 5 із 5

Запитання

Що робить асистент вихователя відповідно до проекту Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти?

Відповідь

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Асистент вихователя закладу дошкільної освіти:

  • допомагає організовувати виховний процес дитини з особливими освітніми потребами (далі — ООП)
  • бере участь в розробці індивідуальної програми розвитку
  • бере участь у підготовці індивідуального навчального плану та/(або) індивідуальної навчальної програми
  • адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП
  • спостерігає за дитиною, щоб вивчити її індивідуальні особливості, схильності, інтереси та потреби
  • здійснює психолого-педагогічний супровід дитини
  • спільно з вихователем оцінює рівень досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР
  • готує інформацію для учасників засідання психолого-педагогічної комісії за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб
  • консультує батьків, законних представників, педагогічних працівників.

Пропозиції та зауваження до проекту можна надіслати 7 березня 2018 року