Чому затвердили Примірне положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти

10 травня 2018
3531
Середній бал: 5 із 5

Запитання

Для врегулювання діяльності методкабінетів у дошкільних закладах, здавалося б, достатньо було Типового положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу. Тож чому МОН України затвердило Примірне положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти?

Відповідь

Дійсно, діяльність методичних кабінетів у дошкільних закладах регламентувало Типове положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу, затв. наказом МОН України від 09.11.2010 № 1070.

Типове положення було обов’язковим до виконання.

Однак!

Його скасовано наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про втрату чинності та скасування деяких наказів» від 24.05.2012 № 620.

Після прийняття Закону України «Про освіту» закладам освіти, місцевим органам управління освітою надано більшої автономності. Тому для унормування діяльності методичної служби системи дошкільної освіти затверджене Примірне положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти (наказ МОН України від 19.04.2018 № 372).

Зауважте!

Примірне положення має рекомендаційний характер і не регулює правові відносини вихователя-методиста як посадової особи ЗДО.

Повноваження вихователя-методиста окреслюють у цільових та організаційних функціях, завданнях діяльності методичного кабінету.

Як і Типове положення, Примірне враховує вимоги чинного Положення про районний (міський) методичний кабінет (центр), затвердженого наказом МОН України від 08.12.2008 № 1119.

За бажанням заклад дошкільної освіти може розробити власне Положення про методичний кабінет, ураховуючи:

  • конкретні умови
  • контингент дітей
  • запити й потреби батьків тощо.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати