Як спланувати роботу практичного психолога з педагогами

31 травня 2018
1583
Середній бал: 5 із 5

Запитання

Як спланувати взаємодію практичного психолога закладу дошкільної освіти з педагогами на кожен місяць?

Відповідь

Скористайтеся прикладом оформлення календарного плану взаємодії практичного психолога з педагогічним колективом.

Календарний план взаємодії практичного психолога з педагогами ЗДО на І квартал навчального року

Місяць

Зміст

Учасники

Вересень

Інформування про діяльність та напрями роботи практичного психолога в поточному навчальному році

Усі педагоги

Оформлення інформаційно-просвітницької папки «Сторінка психолога» про вікові особливості дітей

«

Участь у засіданні педагогічної ради

Спільно з вихователем-методистом

Консультація «Ігри з дітьми в період адаптації»

Вихователі І та ІІ молодших груп

Бесіда щодо адаптації та врахування індивідуальних особливостей дітей в освітньому процесі

«

Узгодження роботи з фахівцями

Усі педагоги

Бесіди щодо організації роботи

«

Жовтень

Семінар «Сенсорний розвиток дітей раннього віку»

Вихователі І молодшої групи

Консультування за підсумками адаптації

Вихователі груп, які приймають новачків

Консультування за підсумками діагностики психологічної готовності до школи

Вихователі старших груп

Розроблення рекомендації щодо організації індивідуальної роботи з дітьми

Усі педагоги

Бесіди щодо адаптації та індивідуальних особливостей дітей

Вихователі груп, які приймають новачків

Анкетування «Визначення мотивів професійної діяльності педагогів»

Усі педагоги

Діагностика індивідуальних особливостей педагогів

«

Індивідуальні консультації та бесіди

«

Консультації для фахівців щодо організації індивідуальної роботи з дітьми

«

Листопад

Круглий стіл «Психологічна готовність дошкільників до систематичного шкільного навчання»

Вихователі старших груп

Діагностика емоційного вигорання

Усі педагоги

Бесіди щодо профілактики емоційного вигорання

«

Консультація «Подолання наслідків емоційного вигорання»

«

Розроблення пам’ятки «Як не вигоріти на роботі»

«

Бесіди щодо адаптації дітей, їх підготовки до школи, вікових та індивідуальних особливостей

«

Консультації щодо реалізації індивідуального підходу до виховання, розвитку та навчання дітей раннього й дошкільного віку

«

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати