Як правильно організувати роботу з безпеки життєдіяльності з дітьми

10 липня 2018
1082
Середній бал: 5 із 5

Запитання

Як вихователю-методисту правильно організувати роботу з дітьми щодо формування навичок безпечної поведінки?

Відповідь

Створення безпечних умов у ЗДО

Уміння діяти в екстремальних умовах є життєво важливим. Сформувати таке вміння — одне з пріоритетних завдань дошкільної освіти.

Робота з дітьми істотно відрізняється від такої з дорослими. Навчаючи дітей безпечної поведінки, дотримуйтеся певних умов.

Не акцентуйте увагу дошкільників на страшних наслідках пожеж, повеней, нещасних випадків. Це травмуватиме їхню психіку, може призвести до стресів, тривоги, фобій, страхів чи неврозів.

Акцентуйте увагу педагогів на психологічній готовності дошкільників сприймати інформацію про небезпеку та діяти в надзвичайних ситуаціях. Під час роботи з дітьми враховуйте їхню високу емоційність, малий досвід та багату уяву. Поглиблені знання дітей про навколишнє середовище формують у них готовність до ситуацій, у яких вони можуть опинитися.

Навчаючи вихованців безпечної поведінки, приділіть увагу правилам орієнтування і формуванню навичок швидкої реакції в екстремальних ситуаціях.

Освітня робота з дітьми дошкільного віку має забезпечити необхідний рівень знань дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі та формування в неї елементарних, домірних віку норм поведінки в надзвичайних ситуаціях.

За що відповідає вихователь-методист? Дізнайтеся зі статті «На варті безпеки життєдіяльності дітей».
Щоб читати журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» безплатно, візьміть демодоступ на три дні.


 

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати