Як дібрати комп’ютерні дидактичні засоби для ЗДО

12 липня 2018
1360
Середній бал: 5 із 5

Запитання

Заклади дошкільної освіти мають впроваджувати ІКТ в освітній процес. Як правильно добирати комп’ютерні дидактичні засоби для занять із дошкільниками та роботи з педагогами і батьками?

Відповідь

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

  • Упроваджуючи ІКТ в освітній процес, складіть перспективний блочно-тематичний план освітньої роботи на рік для кожної вікової групи, щодо якого поступово добирайте чи створюйте комп’ютерні дидактичні засоби.
  • Сформуйте банк комп’ютерних дидактичних засобів, у якому створіть кейси для кожної вікової групи. Поповнюйте кейси вікових груп протягом року. 
  • Добирайте з інтернет-ресурсів чи створюйте до кожної теми:
    • презентації відповідного змісту;
    • дидактичні ігри навчального та розвивального змісту;
    • ігрові діагностичні завдання;
    • відео, мультфільми, квести тощо.
  • Спільно із практичним психологом створіть комп’ютерні ігрові завдання на основі рекомендованих науковцями діагностичних методик для проведення моніторингу якості наданої дітям дошкільної освіти.
  • Підготуйте окремі кейси матеріалів для роботи з дорослими — педагогами та батьками.
  • Кейс для роботи з педагогами може містити:
    • відеозаписи різних форм роботи з дітьми для ознайомлення з інноваційними технологіями, поширенням перспективного педагогічного досвіду, методичної роботи з педагогами-початківцями тощо;
    • презентації та роздаткові матеріали до різних методичних заходів;
    • завдання до методичних квестів, тести для самодіагностики тощо.
  • Кейс для роботи з батьками може містити:
    • презентації до тематичних батьківських зборів, консультацій та інших просвітницьких заходів;
    • відеозаписи різних форм роботи з дітьми, майстер-класів з художньо-продуктивної та експериментально-дослідницької дитячої діяльності тощо;
    • зразки інформаційних повідомлень, плакатів, плейкастів, запрошень на батьківські збори та інші заходи тощо;
    • пам’ятки, поради, методичні рекомендації з різних питань розвитку, виховання і навчання дітей раннього та дошкільного віку.

Читайте також: