Телефонуйте 0 800 212 012, якщо бажаєте передплатити. Усі дзвінки безплатні

Активуйте подарунковий доступ >

Педрада

Навіщо нетворкінг у дитсадку

  • 21 серпня 2018
  • 448

Запитання

Чому варто використовувати нетворкінг у закладі дошкільної освіти?

Відповідь

Нетворкінг (від англ. net — мережа, work — робота) — форма побудови ділових зв’язків у інтернеті.

Інтернет-технології, мобільні додатки, сервіси — засоби комунікації сучасного закладу дошкільної освіти з родинами вихованців.

Технології нетворкінгу дають змогу вивести на новий рівень комунікацію з батьками, а також організувати ділове спілкування батьків та вихователів, практичного психолога, логопеда, медсестри, керівника закладу. Майданчиками для такого спілкування можуть бути різні інтернет-платформи та соціальні мережі, що дають змогу:

  • швидко обмінюватися інформацією;
  • оперативно реагувати на запити й потреби родин;
  • надавати постійну педагогічну, психологічну підтримку батькам;
  • проводити просвітницьку роботу;
  • залучати батьків до освітнього процесу та життя закладів дошкільної освіти;
  • осучаснити освітній процес.

Найактивніше ми використовуємо такі інтернет-ресурси:

  • електронна пошта та Google-інструменти;
  • сайти закладів дошкільної освіти;
  • блоги педагогів;
  • групи в соціальних мережах;
  • месенджери для швидкого обміну інформацією.

Як ефективно застосовувати кожен із названих ресурсів у роботі педагога — у статті «Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних»

Закриваємо діловодний рік

Олександр ДенисенкоЗаступник начальника відділу взаємодії з державними органами, інформаційно­-аналітичного забезпечення Державної архівної служби України
Якщо документообіг у закладі освіти незначний, може охопити спокуса створити мінімум справ, запроторивши до кожної документи певного виду. Скажімо, листи — до справи «Листування», накази — до справи «Накази директора». Приваблює і схема зберігати разом заяви, доповідні записки та видані на їх підставі накази. Це просто, для когось — зручно, але неправильно. Щоб ця помилка оминула ваш заклад, вивчіть правила, як групувати документи до справ.

За матеріалом Світлани Білоус, методиста методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань Кам’янської міської ради, Дніпропетровська обл.

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте свої знання та здобудьте нові

Взяти участь
Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

57 секунд на реєстрацію
І Ви отримаєте доступ до:
форм та зразків
фахових статей
найсвіжіших новин галузі
нормативних документів

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
І скачаю потрібні файли!
Зареєструюся

Зареєструймо наші взаємини!

І я Вам подарую цілий світ освіти:
  • допомагатиму розв’язати робочі завдання
  • запрошуватиму на освітні заходи
  • сповіщатиму про новини

Портал «Педрада»

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
Реєстрація за хвилину!
До світу освіти

Характеристика вихователя, який атестується, має сповна охарактеризувати діяльність педагога та її якість. 

Складає характеристику на вихователя директор закладу або ж вихователь-методист.

Щоб полегшити роботу, підготував статтю "Як писати характеристику вихователя до атестації". 

Скачати зразок характеристики 
Головний редактор
Сергій Плахотнюк